Sierpień 2006 (Bałtyk-bis)

Galeria - rejsy za nami

Druga część bałtyckiego rejsu też nie minęła bez przygód. Planowo wypłynęliśmy z Kołobrzegu (tutaj pamiętam cumowaie i odcumowywanie, staż graniczna dwa razy, tankowanie, pobieranie wody, wymiana załogi - wszystko w innych miejscach) i baksztagiem pomnkneliśmy do Nexo. Podróż zajęła nam tylko 10 godzin. Na tym koniec przyjaźnych wiatrów, odstaliśmy w Nexo dwie doby. W środę ruszyliśmy już prosto w stronę Helu. Ten przelot zajął nam już dużo więcej czasu. Skończyło się na nocnej odprawie granicznej i wypynięciem do Gdyni. Plany planami, a morze znowu pokazło, że ono dyktuje nam trasy.

Kasia

Latarnia w Kołobrzegu nas żegna foto: Kasia W drodze ne Nexo foto: Kasia Główki Nexo są mało zachęcające foto: Kasia a za rogiem...... foto: Kasia Nexo za to jest przepiękne..... foto: Kasia rubacy też odpoczywali foto: Kasia jedni zwiedzali inni plażowali... foto: Kasia Spotkaliśmy Chopena foto: Kasia I wyruszyliśmy w droge powrotną foto: Kasia Kapitan Peter foto: Kasia Ania foto: Kasia Beatka robi zdjęcie nowemu pasażerowi foto: Kasia Pasażer na gapę... foto: Kasia i to nie jeden......... foto: Kasia ciąg dalszy załogi, Ela foto: Kasia Patryk foto: Kasia Rafał foto: Kasia Marek foto: Kasia Ania foto: Kasia Czarek foto: Kasia Praca przy żaglach nie należała do łatwych foto: Kasia i linach foto: Kasia  foto: Ania O zachodzie foto: Ania Nexo foto: Ania Odpoczynek na keji foto: Ania spacerek foto: Ania charaktrystyczny miejscowy domek foto: Ania Kasia i Peter foto: Ania Ela foto: Ania Beatka i Ela foto: Ania Kasia foto: Ania