Rejs morski (Grecja, Morze Jońskie, maj 2019)

Galeria - rejsy za nami

W drodze na rejs - zwiedzamy Kanion Matka w Macedonii | Charter.pl foto: załoga s/y George W drodze na rejs - zwiedzamy Kanion Matka w Macedonii | Charter.pl foto: załoga s/y George Kanion Matka największa atrakcja turystyczna Macedonii | Charter.pl foto: załoga s/y George Kanion Matka największa atrakcja turystyczna Macedonii | Charter.pl foto: załoga s/y George Kanion Matka największa atrakcja turystyczna Macedonii | Charter.pl foto: załoga s/y George Kanion Matka największa atrakcja turystyczna Macedonii | Charter.pl foto: załoga s/y George Po długiej podróży docieramy na miejsce. Nasz jacht czeka, teraz zaczynamy morską przygodę | Charter.pl foto: załoga s/y George Załoga w komplecie, wyruszamy | Charter.pl foto: załoga s/y George Płyniemy, nasz główny cel Zakinthos, a tam...... | Charter.pl foto: załoga s/y George Płyniemy, nasz główny cel Zakinthos, a tam...... | Charter.pl foto: załoga s/y George Płyniemy, nasz główny cel Zakinthos, a tam...... | Charter.pl foto: załoga s/y George Płyniemy, nasz główny cel Zakinthos, a tam...... | Charter.pl foto: załoga s/y George Oczywiście najsłynniejsza zatoka wraku | Charter.pl foto: załoga s/y George No to zaczynamy sesję z błękitem dookoła, Zatoka Wraku (Navagio Beach) największa atrakcja Zakynthos | Charter.pl foto: załoga s/y George No to zaczynamy sesję z błękitem dookoła, Zatoka Wraku (Navagio Beach) największa atrakcja Zakynthos | Charter.pl foto: załoga s/y George No to zaczynamy sesję z błękitem dookoła, Zatoka Wraku (Navagio Beach) największa atrakcja Zakynthos | Charter.pl foto: załoga s/y George No to zaczynamy sesję z błękitem dookoła, Zatoka Wraku (Navagio Beach) największa atrakcja Zakynthos | Charter.pl foto: załoga s/y George No to zaczynamy sesję z błękitem dookoła, Zatoka Wraku (Navagio Beach) największa atrakcja Zakynthos | Charter.pl foto: załoga s/y George Navagio Beach (Zatoka Wraku) największa atrakcja Zakynthos | Charter.pl foto: załoga s/y George Navagio Beach (Zatoka Wraku) największa atrakcja Zakynthos | Charter.pl foto: załoga s/y George Navagio Beach (Zatoka Wraku) największa atrakcja Zakynthos | Charter.pl foto: załoga s/y George Navagio Beach (Zatoka Wraku) największa atrakcja Zakynthos | Charter.pl foto: załoga s/y George Navagio Beach (Zatoka Wraku) największa atrakcja Zakynthos | Charter.pl foto: załoga s/y George I pan kapitan dał się ustrzelić w zatoce | Charter.pl foto: załoga s/y George Obiadek zjedzony, zatoka zdobyta, płyniemy dalej. Morze Jońskie wzywa | Charter.pl foto: załoga s/y George Obiadek zjedzony, zatoka zdobyta, płyniemy dalej. Morze Jońskie wzywa | Charter.pl foto: załoga s/y George Obiadek zjedzony, zatoka zdobyta, płyniemy dalej. Morze Jońskie wzywa | Charter.pl foto: załoga s/y George Teraz po zdobyciu zatoki, może spokojnie zacząć żeglować | Charter.pl foto: załoga s/y George Morze Jońskie, cisza i spokój, cudowne smaki Grecji | Charter.pl foto: załoga s/y George Morze Jońskie, cisza i spokój, cudowne smaki Grecji | Charter.pl foto: załoga s/y George Morze Jońskie, cisza i spokój, cudowne smaki Grecji | Charter.pl foto: załoga s/y George Morze Jońskie, cisza i spokój, cudowne smaki Grecji | Charter.pl foto: załoga s/y George Morze Jońskie, cisza i spokój, cudowne smaki Grecji | Charter.pl foto: załoga s/y George Morze Jońskie, cisza i spokój, cudowne smaki Grecji | Charter.pl foto: załoga s/y George Morze Jońskie, cisza i spokój, cudowne smaki Grecji | Charter.pl foto: załoga s/y George Morze Jońskie, cisza i spokój, cudowne smaki Grecji | Charter.pl foto: załoga s/y George Morze Jońskie, cisza i spokój, cudowne smaki Grecji | Charter.pl foto: załoga s/y George Morze Jońskie, cisza i spokój, cudowne smaki Grecji | Charter.pl foto: załoga s/y George Jest to prawie nie realne, ale tak był moment, że padało | Charter.pl foto: załoga s/y George Jest to prawie nie realne, ale tak był moment, że padało | Charter.pl foto: załoga s/y George Były też momenty, że nie wiało | Charter.pl foto: załoga s/y George Były też momenty, że nie wiało | Charter.pl foto: załoga s/y George Były też momenty, że nie wiało | Charter.pl foto: załoga s/y George Były też momenty, że nie wiało | Charter.pl foto: załoga s/y George Były też momenty, że nie wiało | Charter.pl foto: załoga s/y George Zwiedzaliśmy | Charter.pl foto: załoga s/y George Zwiedzaliśmy | Charter.pl foto: załoga s/y George Kosztowaliśmy miejscowej kuchni | Charter.pl foto: załoga s/y George Jednak największą frajdę mieliśmy z żeglowania | Charter.pl foto: załoga s/y George Jednak największą frajdę mieliśmy z żeglowania | Charter.pl foto: załoga s/y George Jeszcze kilka greckich widoczków | Charter.pl foto: załoga s/y George Jeszcze kilka greckich widoczków | Charter.pl foto: załoga s/y George Jeszcze kilka greckich widoczków | Charter.pl foto: załoga s/y George Jeszcze kilka greckich widoczków | Charter.pl foto: załoga s/y George Rejs morski w Grecji, polecamy Morze Jońskie | Charter.pl foto: załoga s/y George Rejs morski w Grecji, polecamy Morze Jońskie | Charter.pl foto: załoga s/y George Rejs morski w Grecji, polecamy Morze Jońskie | Charter.pl foto: załoga s/y George Rejs morski w Grecji, polecamy Morze Jońskie | Charter.pl foto: załoga s/y George Białe żagle, błękitne morze......nic więcej nam nie potrzeba | Charter.pl foto: załoga s/y George Białe żagle, błękitne morze......nic więcej nam nie potrzeba | Charter.pl foto: załoga s/y George Rejs morski, Grecja, Morze Jońskie | Charter.pl foto: załoga s/y George Rejs morski, Grecja, Morze Jońskie | Charter.pl foto: załoga s/y George Rejs morski, Grecja, Morze Jońskie | Charter.pl foto: załoga s/y George Rejs morski, Grecja, Morze Jońskie | Charter.pl foto: załoga s/y George Rejs morski, Grecja, Morze Jońskie | Charter.pl foto: załoga s/y George Rejs morski, Grecja, Morze Jońskie | Charter.pl foto: załoga s/y George Rejs morski, Grecja, Morze Jońskie | Charter.pl foto: załoga s/y George Rejs morski, Grecja, Morze Jońskie | Charter.pl foto: załoga s/y George Rejs morski, Grecja, Morze Jońskie | Charter.pl foto: załoga s/y George Rejs morski, Grecja, Morze Jońskie | Charter.pl foto: załoga s/y George Wszystko co dobre kiedyś się kończy, żegnamy nasz dzielny jacht i ruszamy w drogę powrotną do domu | Charter.pl foto: załoga s/y George W drodze powrotnej odwiedzamy słynne greckie Metéoros | Charter.pl foto: załoga s/y George W drodze powrotnej odwiedzamy słynne greckie Metéoros | Charter.pl foto: załoga s/y George W drodze powrotnej odwiedzamy słynne greckie Metéoros | Charter.pl foto: załoga s/y George W drodze powrotnej odwiedzamy słynne greckie Metéoros | Charter.pl foto: załoga s/y George W drodze powrotnej odwiedzamy słynne greckie Metéoros | Charter.pl foto: załoga s/y George W drodze powrotnej odwiedzamy słynne greckie Metéoros | Charter.pl foto: załoga s/y George W drodze powrotnej odwiedzamy słynne greckie Metéoros | Charter.pl foto: załoga s/y George W drodze powrotnej odwiedzamy słynne greckie Metéoros | Charter.pl foto: załoga s/y George W drodze powrotnej odwiedzamy słynne greckie Metéoros | Charter.pl foto: załoga s/y George