Rejs morski (Morze Północne, Londyn, kwiecień 2018)

Galeria - rejsy za nami

Powielkanocny rejs odbył się przy nad wyraz delikatnych warunkach pogodowych. Po dotarciu do zaprzyjaźnionej mariny w Lemmer i zaokrętowaniu niezwłocznie wyruszyliśmy by przebyć jak najszybciej Wielkie Jeziora Holenderskie i zatrzymać się w marinie Den Oever. Następnego dnia, wraz z wodą odpływu osiągnęliśmy Den Helder - tu nastąpiła przerwa w rejsie na kilkugodzinne zwiedzanie Muzeum Morskiego. Wieczorową porą ruszyliśmy w kierunku ujścia Tamizy. Kierunki i siała wiatru były urozmaicone - w każdym razie pod Tower Bridge dotarliśmy po ponad 2 dobach żeglugi. Na ponad dobę zatrzymaliśmy się w South Dock Marina, a następnie odwiedziliśmy urocze miasto Ramsgete po brytyjskiej stronie Kanału. Stamtąd, omijając bacznie statki i uważając na liczne strefy rozgraniczenia ruchu, dotarliśmy do Amsterdamu. Tu nastąpiła całonocna przerwa w żegludze połączona z delikatnym zwiedzaniem miasta. W drodze przez Wielkie Jeziora Holenderskie zatrzymaliśmy się w prześlicznym, średniowiecznym mieście: Enkhuizen. Popołudnie i wieczór zostały spędzone na spacerach pośród średniowiecznych domów i kanałów. Następnego dnia rano już tylko dotarcie do Lemmer przy słonecznej pogodzie, zdanie jachtu i powrót do domu.

Piotr Kowalski

Jak co roku zaczęliśmy rejs w Lemmer foto: Piotr Kowalski Jak co roku zaczęliśmy rejs w Lemmer foto: Piotr Kowalski Jak co roku zaczęliśmy rejs w Lemmer foto: Piotr Kowalski Jak co roku zaczęliśmy rejs w Lemmer foto: Piotr Kowalski Rejs stażowy na Morzu Północnym, płyniemy do Den Helder foto: Piotr Kowalski Rejs stażowy na Morzu Północnym, płyniemy do Den Helder foto: Piotr Kowalski Rejs stażowy na Morzu Północnym, płyniemy do Den Helder foto: Piotr Kowalski Rejs stażowy na Morzu Północnym, płyniemy do Den Helder foto: Piotr Kowalski Rejs stażowy na Morzu Północnym, płyniemy do Den Helder foto: Piotr Kowalski Rejs stażowy na Morzu Północnym, płyniemy do Den Helder foto: Piotr Kowalski Rejs stażowy na Morzu Północnym, płyniemy do Den Helder foto: Piotr Kowalski Rejs stażowy na Morzu Północnym, płyniemy do Den Helder foto: Piotr Kowalski Rejs stażowy na Morzu Północnym, płyniemy do Den Helder foto: Piotr Kowalski W końcu na pełnym morzu - rejs pływowy foto: Piotr Kowalski W końcu na pełnym morzu - rejs pływowy foto: Piotr Kowalski W końcu na pełnym morzu - rejs pływowy foto: Piotr Kowalski Morze Północne - nie wszystkim się podoba, ale my je uwielbiamy foto: Piotr Kowalski Morze Północne - nie wszystkim się podoba, ale my je uwielbiamy foto: Piotr Kowalski Morze Północne - nie wszystkim się podoba, ale my je uwielbiamy foto: Piotr Kowalski Morze Północne - nie wszystkim się podoba, ale my je uwielbiamy foto: Piotr Kowalski Londyn - uwaga nadchodzimy foto: Piotr Kowalski Londyn - uwaga nadchodzimy foto: Piotr Kowalski Londyn - uwaga nadchodzimy foto: Piotr Kowalski No i jesteśmy pod mostem, w Londynie foto: Piotr Kowalski No i jesteśmy pod mostem, w Londynie foto: Piotr Kowalski Chwila dla Londynu i ruszamy dalej. Morze Północne czeka foto: Piotr Kowalski Chwila dla Londynu i ruszamy dalej. Morze Północne czeka foto: Piotr Kowalski Chwila dla Londynu i ruszamy dalej. Morze Północne czeka foto: Piotr Kowalski Chwila dla Londynu i ruszamy dalej. Morze Północne czeka foto: Piotr Kowalski Chwila dla Londynu i ruszamy dalej. Morze Północne czeka foto: Piotr Kowalski Chwila dla Londynu i ruszamy dalej. Morze Północne czeka foto: Piotr Kowalski Chwila dla Londynu i ruszamy dalej. Morze Północne czeka foto: Piotr Kowalski Płyniemy dalej, przygoda czeka foto: Piotr Kowalski Następny port, ale tylko na chwilkę foto: Piotr Kowalski Następny port, ale tylko na chwilkę foto: Piotr Kowalski Następny port, ale tylko na chwilkę foto: Piotr Kowalski Następny port, ale tylko na chwilkę foto: Piotr Kowalski Następny port, ale tylko na chwilkę foto: Piotr Kowalski Plaża, widoczki, spacerek..... takie tam szare marynarskie życie foto: Piotr Kowalski Plaża, widoczki, spacerek..... takie tam szare marynarskie życie foto: Piotr Kowalski Plaża, widoczki, spacerek..... takie tam szare marynarskie życie foto: Piotr Kowalski Plaża, widoczki, spacerek..... takie tam szare marynarskie życie foto: Piotr Kowalski Plaża, widoczki, spacerek..... takie tam szare marynarskie życie foto: Piotr Kowalski Plaża, widoczki, spacerek..... takie tam szare marynarskie życie foto: Piotr Kowalski Plaża, widoczki, spacerek..... takie tam szare marynarskie życie foto: Piotr Kowalski Plaża, widoczki, spacerek..... takie tam szare marynarskie życie foto: Piotr Kowalski Plaża, widoczki, spacerek..... takie tam szare marynarskie życie foto: Piotr Kowalski Plaża, widoczki, spacerek..... takie tam szare marynarskie życie foto: Piotr Kowalski Rejs stażowy na Morzu Północnym foto: Piotr Kowalski Rejs stażowy na Morzu Północnym foto: Piotr Kowalski Rejs stażowy na Morzu Północnym foto: Piotr Kowalski Rejs stażowy na Morzu Północnym foto: Piotr Kowalski Rejs stażowy na Morzu Północnym foto: Piotr Kowalski Rejs stażowy na Morzu Północnym foto: Piotr Kowalski Rejs stażowy na Morzu Północnym foto: Piotr Kowalski Na Morzu Północnym i w kwietniu wychodzi słońce foto: Piotr Kowalski Na Morzu Północnym i w kwietniu wychodzi słońce foto: Piotr Kowalski Na Morzu Północnym i w kwietniu wychodzi słońce foto: Piotr Kowalski Na Morzu Północnym i w kwietniu wychodzi słońce foto: Piotr Kowalski Na Morzu Północnym i w kwietniu wychodzi słońce foto: Piotr Kowalski Amsterdam wita foto: Piotr Kowalski Amsterdam wita foto: Piotr Kowalski Amsterdam wita foto: Piotr Kowalski Amsterdam wita foto: Piotr Kowalski Amsterdam wita, słoneczna pogoda się utrzymała foto: Piotr Kowalski Amsterdam wita, słoneczna pogoda się utrzymała foto: Piotr Kowalski Amsterdam wita, słoneczna pogoda się utrzymała foto: Piotr Kowalski Amsterdam wita, słoneczna pogoda się utrzymała foto: Piotr Kowalski Żegnamy Amsterdam i płyniemy do Lemmer foto: Piotr Kowalski Żegnamy Amsterdam i płyniemy do Lemmer foto: Piotr Kowalski Żegnamy Amsterdam i płyniemy do Lemmer foto: Piotr Kowalski Żegnamy Amsterdam i płyniemy do Lemmer foto: Piotr Kowalski Wracamy, płyniemy do Lemmer foto: Piotr Kowalski Wracamy, płyniemy do Lemmer foto: Piotr Kowalski Wracamy, płyniemy do Lemmer foto: Piotr Kowalski Wracamy, płyniemy do Lemmer foto: Piotr Kowalski Wracamy, płyniemy do Lemmer foto: Piotr Kowalski Wracamy, płyniemy do Lemmer foto: Piotr Kowalski Wracamy, płyniemy do Lemmer foto: Piotr Kowalski Wracamy, płyniemy do Lemmer foto: Piotr Kowalski Niestety to już koniec rejsu, ostatnia prosta foto: Piotr Kowalski Niestety to już koniec rejsu, ostatnia prosta foto: Piotr Kowalski Niestety to już koniec rejsu, ostatnia prosta foto: Piotr Kowalski Niestety to już koniec rejsu, ostatnia prosta foto: Piotr Kowalski Niestety to już koniec rejsu, ostatnia prosta foto: Piotr Kowalski Niestety to już koniec rejsu, ostatnia prosta foto: Piotr Kowalski Niestety to już koniec rejsu, ostatnia prosta foto: Piotr Kowalski Niestety to już koniec rejsu, ostatnia prosta foto: Piotr Kowalski Niestety to już koniec rejsu, ostatnia prosta foto: Piotr Kowalski Wróciliśmy do Lemmer foto: Piotr Kowalski Wróciliśmy do Lemmer foto: Piotr Kowalski Wróciliśmy do Lemmer foto: Piotr Kowalski