Znajdź nas na Facebooku

O rejsach organizowanych przez charter.pl

Ceny

Ceny rejsów podane są w PLN/osobę i obejmują wszystkie koszty z nimi związane: koję na jachcie, transport busem lub autobusem z Polski do miejsca zaokrętowania i z powrotem, wyżywienie w standardzie turystycznym, udział w kasie jachtowej (opłaty portowe, paliwo, prowiant, opłaty celne itp.), ubezpieczenie NNW/KL, usługi kapitana, podatek turystyczny, sprzątanie po rejsie, koszulkę okolicznościową. Ponadto załogant na każdym z rejsów powinien posiadać 150,- euro jako udział w zwrotnej kaucji za jacht (w przypadku rejsów na Karaibach, Seszelach i Wyspach Dziewiczych: 350,- euro). Nie stosujemy żadnych dodatkowych składek na porty, paliwo czy inne koszty rejsu.

Jachty

Nasze rejsy realizujemy na jachtach 3 i 4-kabinowych czarterowanych od renomowanych armatorów. W przypadku rejsów na Karaibach, Seszelach i Wyspach Dziewiczych rejsy odbywają się na katamaranach, w przypadku pozostałych akwenów korzystamy z jachtów jednokadłubowych.

Transport

Czas trwania rejsu obejmuje również przejazd z Polski. W przypadku rejsów z dojazdem autobusem lub busem wyjazd odbywa się z Bielska-Białej i jest organizowany przez naszą firmę. Dla rejsów, na które transport jest realizowany drogą lotniczą, jesteśmy w stanie doradzić co do zakupu biletów lotniczych lub rezerwacji hotelu, możemy dokonać ewentualnej rezerwacji, lecz sam zakup biletów oraz transport z lotniska do mariny pozostaje po stronie uczestnika (wyjątkiem są rejsy na Karaibach, gdzie odbieramy załogantów z lotniska naszym środkiem transportu).

Jesteśmy załogą

Organizowane przez nas imprezy są rejsami morskimi, w których uczestnicy stanowią załogę, a nie są pasażerami. Wprawdzie nie są od uczestników wymagane żadne kwalifikacje czy też doświadczenie żeglarskie, ale biorą oni udział w obsłudze jachtu, przygotowywaniu posiłków i innych zajęciach żeglarskich. Na każdym jachcie jest doświadczony, polski kapitan, który prowadzi jacht, szkoli i instruuje załogantów.

Wyżywienie na jachcie

Posiłki są przygotowywane przez załogi na jachtach (kuchnie są w pełni wyposażone), pod okiem kapitana, z produktów i półproduktów zakupionych na miejscu lub przywiezionych z Polski.

Trasy rejsów

Kapitan zawsze dokłada starań, aby zrealizować program rejsu, nie jest to jednak zagwarantowane z uwagi na możliwość wystąpienia skrajnie niekorzystnych warunków meteorologicznych uniemożliwiających żeglugę w zamierzonym kierunku lub czyniących ją bardzo niekomfortową.

Dodatkowe atrakcje

Rejsy mogą być wzbogacone o dodatkowe atrakcje, np. „intro diving” (pierwsze nurkowanie z aparatem oddechowym poprzedzone krótkim wykładem dla osób niemających doświadczenia nurkowego), samodzielne nurkowanie na rafach dla osób posiadających uprawnienia nurkowe, prowadzenie łodzi typu RIB czy inne formy rekreacji na wodzie.

Uwagi

Nasze rejsy są adresowane do osób dorosłych, młodzież zapraszamy razem z rodzicami lub opiekunami.

Jesteśmy w stanie skalkulować i zorganizować rejs na dowolnym akwenie w wybranym przez Państwa terminie.

Osoby czarterujące od nas jachty (zarówno prowadząc jacht samodzielnie, jak też korzystając z czarteru jachtu z kapitanem) zapraszamy do przyłączenia się do fl otylli — oczywiście bez żadnych dodatkowych opłat.

 

« powrót

Opinie o naszej firmie i usługach

Artie

Organizacja każdego przedsięwzięcia skazana jest na sukces

Morze, ludzie, rejsy, woda a przede wszystkim przygoda. Sprawy nie do ogarnięcia załatwiają w jeden dzień, niemożliwe max. 3 dni. A tak poważnie? To było poważnie. Organizacja każdego przedsięwzięcia skazana jest na sukces. Pisząc "przedsięwzięcie" mam na myśli najbardziej pokręcone pomysły przyszłych załóg. Artur a może by popłynąć tam, albo tu… Takie historie kończą się zawsze jednym. Telefon do przemiłych dziewczyn w biurze firmy, gdzie mieści się centrum dowodzenia spraw trudnych i niemożliwych do zrobienia. Potem tylko czekasz na… "Artur na @ masz info". To wszystko. Tak jest w każdym przypadku. Ale żeby nie było tak cukierkowo, raz jedyny usłyszałem zakłopotanie w głosie. Tallin? Estonia? Przecież tam nikt nie pływa... A zaraz potem..." zobaczymy co się da zrobić". Kochani, 2 dni i ta sama historia "Artur info na @". I co, da się? Da się. Podejrzewam, że z rejsem na Jowiszu czy Saturnie mieliby jakieś kłopoty, bo na Wenus czy Marsie pewnie mają już wszystko obcykane. Mógłbym tak długo pisać o tym co dobre, zresztą moi poprzednicy wyrazili swoje opinie jak najbardziej trafnie i podpisuję się pod nimi obiema rękami.
A tak po ludzku to nie ma się do czego przypieprzyć...

Kursy motorowodne
Magazyn Żagle
ISSA - Federacja Szkół Żeglarskich
STCW
Księgarnia Morska - mapy, locje, przewodniki żeglarskie
Klub żeglarski Halny
Klub Żeglarski Horn Kraków