Rejs morski (Karaiby, Wyspy Podwietrzne, listopad 2018)

Galeria - rejsy za nami

Tym razem zaczęliśmy naszą podróż od jazdy busem :)  foto: Ela Na Martynikę dotarliśmy dość późno foto: Ela Jak tylko wyszło słońce ruszyliśmy na zakupy foto: Ela I które tu banany wybrać? foto: Ela Niedziela, czyli czas na trening przed regatami "Le tour de Marinique des Yoles Rondes" foto: Ela Zanim łodzie wyruszą w morze odpoczywają na brzegu foto: Kasia  Jedni ćwiczą inni odbierają jacht foto: Ela A po odbiorze, przygotowujemy się do wypłynięcia foto: Ela Martynika od strony wody wygląda imponująco Nie cała Martynika jest zabudowana foto: Ela Miłe spotkanie ze znajomymi foto: Kasia Jeszcze jedna fotka jachtu Waldka foto: Ela Załoga czuwa foto: Piotr Doba w morzu, ale nie jesteśmy sami foto: Ela Doba w morzu, ale już widać zarysy Gwadelupy foto: Ela A na Gwadelupie wielka impreza, zakończenie regat "Route du rhum" foto: Kasia A na Gwadelupie wielka impreza, zakończenie regat "Route du rhum" foto: Kasia Kotwicowisko Gwadelupa z takimi pięknymi widokami foto: Piotr Niech tam, jeszcze jeden widoczek foto: Kasia Gwadelupa - widok na port foto: Kasia Gwadelupa to również wielki targ kolorów i zapachów foto: Kasia Gwadelupa to również wielki targ kolorów i zapachów foto: Kasia Zwiedzamy fort w Basse-Terre, tylko z zewnątrz, spóźniliśmy się i nie chcą nas wpuścić do środka foto: Piotr Zwiedzamy fort w Basse-Terre, tylko z zewnątrz, spóźniliśmy się i nie chcą nas wpuścić do środka foto: Piotr Za to udało się wejść do oceanariu foto: Kasia Za to udało się wejść do oceanariu foto: Kasia Przechadzka po Pointe a Pitre foto: Kasia Przechadzka po Pointe a Pitre foto: Kasia Na chwilkę wpadamy na Les Saintes, a dokładnie na wyspę Terre de Haut foto: Kasia & Peter Na chwilkę wpadamy na Les Saintes, a dokładnie na wyspę Terre de Haut foto: Kasia & Peter Na chwilkę wpadamy na Les Saintes, a dokładnie na wyspę Terre de Haut foto: Kasia & Peter Na chwilkę wpadamy na Les Saintes, a dokładnie na wyspę Terre de Haut foto: Kasia & Peter Na chwilkę wpadamy na Les Saintes, a dokładnie na wyspę Terre de Haut foto: Kasia & Peter Nasza dzielna wachta kotwiczna foto: Kasia Wracamy na Gwadelupę, ale teraz z drugiej strony, wchodzimy do mariny w Basse Terre foto: Kasia Wracamy na Gwadelupę, ale teraz z drugiej strony, wchodzimy do mariny w Basse Terre foto: Kasia Wracamy na Gwadelupę, ale teraz z drugiej strony, wchodzimy do mariny w Basse Terre foto: Kasia Wyruszamy na podbój Gwadelupy foto: Piotr Na pierwszy ogień poszło "Musse du cafe" - kto nie lubi rozpoczynać dnia od pysznej kawy? foto: Piotr Na pierwszy ogień poszło "Musse du cafe" - kto nie lubi rozpoczynać dnia od pysznej kawy? foto: Piotr Na pierwszy ogień poszło "Musse du cafe" - kto nie lubi rozpoczynać dnia od pysznej kawy? foto: Piotr Później udaliśmy się do "ZOO de Guadeloupe" - choć bardziej jest to park botaniczni, niż zoo foto: Piotr Później udaliśmy się do "ZOO de Guadeloupe" - choć bardziej jest to park botaniczni, niż zoo foto: Piotr Później udaliśmy się do "ZOO de Guadeloupe" - choć bardziej jest to park botaniczni, niż zoo foto: Piotr ZOO de Guadeloupe foto: Piotr ZOO de Guadeloupe foto: Piotr Las deszczowy na Gwadelupie foto: Kasia Las deszczowy na Gwadelupie foto: Kasia Wycieczka po lesie deszczowym - Gwadelupa foto: Piotr Wycieczka po lesie deszczowym - Gwadelupa foto: Piotr Wycieczka po lesie deszczowym - Gwadelupa foto: Kasia Jeszcze spacerek po mieście i wypływamy foto: Piotr Nasz jacht czeka na nas w marinie foto: Ela Ostatnie ustalenia nawigacyjne foto: Ela I płyniemy, kierunek Antiqa foto: Ela Gwadelupa od strony wody foto: Ela Gwadelupa od strony wody foto: Ela Zachód słońca na Morzu Karaibskim, niezapomniany widok foto: Ela Zachód słońca na Morzu Karaibskim, niezapomniany widok foto: Ela Zachód słońca na Morzu Karaibskim, niezapomniany widok foto: Ela Zachód słońca na Morzu Karaibskim, niezapomniany widok foto: Ela Zachód słońca na Morzu Karaibskim, niezapomniany widok foto: Ela Zachód słońca na Morzu Karaibskim, niezapomniany widok foto: Ela Zachód słońca na Morzu Karaibskim, niezapomniany widok foto: Ela Zachód słońca na Morzu Karaibskim, niezapomniany widok foto: Ela Zachód słońca na Morzu Karaibskim, niezapomniany widok foto: Ela Zachód słońca na Morzu Karaibskim, niezapomniany widok foto: Ela Zachód słońca na Morzu Karaibskim, niezapomniany widok foto: Ela Zachód słońca na Morzu Karaibskim, niezapomniany widok foto: Ela Wyobrażacie sobie, że na Karaibach również pada! foto: Piotr Następny punkt naszej wycieczki - Atiqua foto: Piotr Lecę, pędzę na plażę foto: Piotr Cudowne plaże na Atiqua foto: Kasia Cudowne plaże na Atiqua foto: Kasia Cudowne plaże na Atiqua foto: Kasia Cudowne plaże na Antiqua foto: Kasia Relaksik na plaży foto: Ela Relaksik na plaży foto: Ela Relaksik na plaży foto: Ela Relaksik na plaży foto: Ela Relaksik na plaży foto: Ela Doki Nelsona na Antiqua foto: Kasia Doki Nelsona na Antiqua foto: Kasia Doki Nelsona na Antiqua foto: Kasia w porcie, takie niespodzianki foto: Ela Antiqua - gry i zabawy w porcie foto: Ela Jeszcze jeden zachód słońca foto: Ela A kto to został złapany przez obiektyw? foto: Ela Znowu wypływamy, teraz kierunek St. Marteen foto: Ela Taki tam widoczek z pokładu foto: Kasia Na St. Martin pusto jeszcze w marinie foto: Piotr Jeszcze jeden ptaszek na naszej stronie foto: Ela Niesamowicie wygląda ten jacht foto: Piotr Kilka fotek z wyspy foto: Kasia Kilka fotek z wyspy foto: Kasia Nasz jachcik prezentuje się cudownie foto: Kasia Nasz jachcik prezentuje się cudownie foto: Kasia Nasz jachcik prezentuje się cudownie foto: Kasia Już widać St. Kitts foto: Kasia Saint Kitts i Nevis, znane również jako Saint Christopher i Nevis foto: Kasia Saint Kitts i Nevis, znane również jako Saint Christopher i Nevis foto: Kasia Saint Kitts i Nevis - mała wysepka, ale tłumnie odwiedzana foto: Piotr Saint Kitts i Nevis - mała wysepka, ale tłumnie odwiedzana foto: Piotr Dominika - najuboższa z wysp foto: Kasia Dominika - najuboższa z wysp foto: Kasia Wycieczka Indian River na Dominice foto: Kasia Przyroda na Karaibach jest bardzo zróżnicowana foto: Ela Ostatnia fotka z Dominiki i wracamy na Martynikę foto: Kasia Wejście do mariny Le Marin foto: Kasia Wejście do mariny Le Marin, ostatnia kąpiel foto: Kasia Martynika przed nami foto: Ela Martynika przed nami foto: Ela Ostatnie porządki foto: Leszek Imieniny Andrzej, jeszcze raz sto lat foto: Ela Martynika jest cudownie zielona foto: Ela Ogród botaniczny "Jardin de Balata"  foto: Ela Ogród botaniczny "Jardin de Balata"  foto: Ela Ogród botaniczny "Jardin de Balata"  foto: Ela Ogród botaniczny "Jardin de Balata"  foto: Ela Ogród botaniczny "Jardin de Balata"  foto: Ela Ogród botaniczny "Jardin de Balata"  foto: Ela Ogród botaniczny "Jardin de Balata"  foto: Ela Ogród botaniczny "Jardin de Balata"  foto: Ela Ogród botaniczny "Jardin de Balata"  foto: Ela Ogród botaniczny "Jardin de Balata"  foto: Ela Ogród botaniczny "Jardin de Balata"  foto: Ela Ogród botaniczny "Jardin de Balata"  foto: Ela Ogród botaniczny "Jardin de Balata"  foto: Ela Ogród botaniczny "Jardin de Balata"  foto: Ela Ogród botaniczny "Jardin de Balata"  foto: Ela Ogród botaniczny "Jardin de Balata"  foto: Ela Pożegnanie z mariną foto: Kasia Pożegnanie z mariną foto: Kasia Jeszcze kilka fotek ptaków foto: Ela Jeszcze kilka fotek ptaków foto: Kasia Mini wodospad, ale kąpiel mega foto: Ela Ostatni kreolski posiłek przed odlotem do Polski :( foto: Ela Saint-Pierre  foto: Ela Ostatni widoczek foto: Piotr